REKLAMÁCIÓ - PANASZ

Az alábbiakban részletes utasításokat talál a reklamáció – panasz  megoldásáról.

Abban az esetben, ha bármilyen probléma van a termékkel, amit tőlünk rendelt, akkor kérjük haladéktalanul lépjen kapcsolatba velünk  az  e-mail címen: info@majlotoys.hu vagy telefonon: +36 30 798 3305

A panasz rendezésének felgyorsításához a következő adatokra lesz szükségünk:

1.A reklamáció – panasz tárgya:

Rendelés vagy számlaszám

Jelezze azt is, hogy a teljes megrendelést vagy csak annak egy részét kifogásolja

2.A reklamáció – panasz oka

Válasszon a következő okokból:

  • Az áru sérült
  • A szállítás hiányos
  • A megrendeléstől eltérő árut szállítottak
  • Hibás áru

Vázolja fel a hibát, a kár vagy a panasz okát is.

Az e-mail - be mellékletként csatoljon fényképeket  a kifogásolt (sérült) áruról (formátumok: .jpg, .gif, .bmp, .tif, .pdf): 

Miután megkaptuk az összes információt, azonnal tájékoztatjuk Önt panaszának megoldásáról.

Minden reklamációt -  panaszt a mi saját költségünkön oldunk meg, a kifogásolt árut  nem kell elküldenie, futárszolgálat veszi átt Öntől.