REKLAMÁCIÓ - PANASZ
Az alábbiakban részletes utasításokat talál a reklamáció – panasz megoldásáról.
Abban az esetben, ha bármilyen probléma van a termékkel, amit tőlünk rendelt, akkor kérjük haladéktalanul lépjen kapcsolatba velünk az e-mail címen: info@majlotoys.hu vagy telefonon: +36 30 798 3305
A panasz rendezésének felgyorsításához a következő adatokra lesz szükségünk:
1.A reklamáció – panasz tárgya:
Rendelés vagy számlaszám
Jelezze azt is, hogy a teljes megrendelést vagy csak annak egy részét kifogásolja
2.A reklamáció – panasz oka
Válasszon a következő okokból:
- Az áru sérült
- A szállítás hiányos
- A megrendeléstől eltérő árut szállítottak ki
Vázolja fel a hibát, illetve a kár vagy a panasz okát.
A panaszolt (sérült) áruról csatoljon néhány fotót is (formátumok: .jpg, .gif, .bmp, .tif, .pdf):
Miután megkaptuk az összes információt, azonnal tájékoztatjuk Önt panaszának megoldásáról.